Kissing in the blue dark playing pool and wild darts video games

2012-07-07 - 21:35:29
.
.
 
Kände mig sjukt fancy igårkväll när jag tog lite knepigt poziga bilder med webbcamen, ah. jag känner dock inte alls igen mig själv på bilderna.., jag ser ju helt flawless ut!! crazy
så hur är läget med josé som ni inte har hört av på hur länge som helst? jorå, extremt utsliten efter att ha lagat mat, diskat, lekt och en massa annat med ca 50 pers under 10 dagar. Dock har vi haft det extremt bra! Nu är konfirmationssaken snart till ända (jag har varit konfaledare om ingen fattade, och imorgon är det sista konfirmationen!!) så då ska jag och min lediga mor kila ner mot sommarstugan och pusta ut.
Vädret är inte så roligt, mitt humör är lågt och jag är konstant trött samt sällskapssjuk, ganska dålig kombination.
Lite plus nudå!
Jag ska åka iväg till något varmt place veckan innan skolan (spyken samhäll-beteende here i come) börjar, hur najs?
 
/j
 
 
 



Comments

Write your comment here:

Name:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback