The Boogie Monster Is my Friend.

2011-03-12 - 14:27:06











ingen updatering igår pågrund av att jag var tvungen att ge mig själv
en dator paus efter jag suttit nästan 6 timmar i sträck.. Så idag får
jag försöka dubbla bloggandet. Nu ska jag i varje fall ut på en promenad.
Tänkte sitt ai en park och läsa lite nu när jag har tid för det.

jag satsar på att köpa ett par riktigt balla brillor till i sommar.
++++

--------------

No posts yesterday because I decided to give myself a computer break
after I hade been sitting at my computer for 6 hours.. So today I'm gonna
blog even more than usual. Now I'm heading out for a walk. I was thinking
of sitting in some park and read for a while now that I've got time for it.

this summer I want a pair of freaking awesome glasses.
++++





Comments

Write your comment here:

Name:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback