En fråga och ett svar.

2011-06-29 - 18:00:02
.
fick flera frågor om detta så jag svarar med ett inlägg.

Jag har bott i Hamburg i tre år nu och jag har bestämt mig för att jag vill
gå på ett svenskt gymnasium så i sommar flyttar jag, min mamma
och min syster tillbaka till Sverige. Min pappa stannar kvar här i
ett år till, kanske mer. Jag har endast flyttat en gång förut och det
var till Hong Kong så det känns väldigt stressigt att med att packa
och planera och sånt. Dock så kommer det vara hyfsat enkelt eftersom
vi har haft kvar vårt hus i Sverige och därför inte behöver skaffa något nytt.

jag har fått så mycket kommentarer så jag kan endast svara på alla frågor
men jag tackar och bockar för alla fina kommentarer.
Kul att det inte bara är jag som tycker bilderna är inspirerande!

föresten skulle ni gilla det om jag hade en frågestund?
eller finns det inga frågor ni vill ställa?



Comments
Posted by: Erika

Åh kan du inte visa lite från/berätta om Hamburg?

2011-06-30 @ 14:44:37

Write your comment here:

Name:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback