Islands.

2011-02-26 - 11:42:31


Modell: Josefin ,  Fotograf: Tove (jag)

Igår fyllde den snygga bruden på bilden år och idag ska jag tillbringa min dag med att fira min kusin som nyss fyllt 9 år. Bilder kommer ifrån en 'photoshoot' som Josefin och jag anordnade. Hon var modell och jag  fotade sedan bytte vi lite så även hon fick fota och jag agera modell. Hoppas ni gillar bilderna, ska försöka publicera dem med jämna mellanrum.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Yesteday this hot chick had her birthday. And today I'm going to celebrate my awesome little cousins birthday. The pic is from a photoshoot me and Josefin planned together. I hope you like the pics, I'll be uploading some every nor and then.




Comments

Write your comment here:

Name:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback